2013-04-26 | 04:46:00

Hello Hello Hello!

Sorry för saknaden av inlägg men har senaste veckan varit "crazy buzy" . Båda mina värdföräldrar har varit bortresta hela veckan och jag har haft ansvaret över lilleman. Största delen av dagen har han i och för sig varit i skolan och även några timmar hos sin farmor så jag har varit ledig många timmar under dagen meeeen har varit (och är fortfarande) sjuk så de timmarna jag har varit ensam hemma har jag bara vilat och sovit.

 

Som tur är börjar jag nu bli frisk, känner mig mycket bättre. Och det känns superbra och lagom till helgen då jag och mina vänner åker till ett nöjesfält som heter "Six Flags". Antar att det är ungefär som Liseberg eller Gröna Lund, bara större och mer Amerikanskt. Denna dag åker kameran med så förhoppningsvis blir det många fina bilder.

 

Nu ska jag, för sista kvällen på en vecka, krypa ner i gästsängen på övervåningen där jag har sovit medan jag varit själv med för att inte vara för långt borta, dels ligger mitt rum i källaren och Lillemans på högsta våningen och sedan är huset så stort så för en 6-årig liten pojke att tassa igenom hela huset mitt i natten när han drömt en mardröm kanske inte är så himla idealiskt. 

Som jag säger till Lilleman varje kväll: God natt och Sov så gott!

 

Gammal bild.

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Härligt att höra, att du nu är bättre från din förkylning. Förstår att du flyttat upp från källaren eftersom värdfamiljen varit bortrest med tanke på Ben. Hoppas nu att du och dina vänner får en trevlig helg på nöjesfältet. Stor kram från mormor.

2013-04-26 kl. 08:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback