2013-04-12 | 03:15:00

So ... What's Up?

De senaste dagarna har varit sååååå varmt här i Annapolis, 30 grader varmt nästan varje dag! Jag har även varit ute och gjort lite shopping inför balen som är på lördag, det ska bli så spännande. När jag har bilder av det ska jag självklart lägg upp dem. 
 
För det mesta nu så består mina dagar i att lämna lilleman i skolan, åker hem och äter frukost, städar mitt rum, åker ut på äventyr någon timma, antingen med en vän eller så och sen åker jag och  hämtar lilleman. Eller så lämnar jag lilleman och stannar sen hemma tills det är dags att hämte honom, Så det är inte hemskt mycket unikt som händer under dagarna. 
 
Det som ändå är inplanerat är balen på lördag och så kommer jag och mina vänner åka in till Philadelphia över en helg i Maj, det ska bli superkul! Sen åker jag till Jamaica i början av juni och hem till Sverige i slutet av Juli (lagom till skatteåterbäringen haha).
 
Vill också passa på att säga Grattis till min kära mormor som fyller år idag den 12 April och som varje dag läser denna blogg. Hoppas du får en underbar dag!!
 
Bjuder på en bild av värdfamiljens hund Rocky, har inga andra nytagna bilder så Rocky får ställa upp idag.

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Tack för födelsedagshälsningen. Balen du nämner har du inte pratat om tidigare. Skall bli spännande att få höra mera om den, förhoppningsvis måndag morgon.Önskar dig en härlig helg i sommarvärme här sliter vi på vinterkläder och vinterkängor fortfarande. Kram.

2013-04-12 kl. 08:45:11
Anna-Beata Grefberg

Vill höra nu , hur var det på balen? spännande, kram från lilla mamma

Svar: Det kommer nu! :) Kram
None None

2013-04-15 kl. 11:09:40
http://annagrefbergs.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback