2013-04-09 | 04:22:38

Sommarvärme

Här i Annapolis gick det från att vara snöoväder till högsommar! Idag var vi uppe i tyo 24 grader varmt, otroligt skönt! Mindre skönt var dock att sitta i bilen en timma under stekande sol... trots AC och fläktar så var det så sjuuuukt varmt. Kanske borde tillägga att inredningen i bilen är svart läder, alltså stekhett! Men jag klagar inte så länge jag slipper sitta i bilen. 
 
I och med det fina vädret var jag och lilleman ute hela eftermiddagen och njöt av solen. Vi spelade fotboll, lekte med vatten , åkte sparkcykel och satt på en filt och åt färsk annans och färska bär. 

Tidigare under dagen hade jag "kaffemöte" med de andra au pairerna i området och vår LCC. Efter det var jag med Laureline och sen bar det av för att hämta lilleman. 
 
Den färska frukten
 
Lilleman slår en kullerbytta
 
En otroligt attraktiv bild som lilleman tog av mig idag

Kommentarer;
carina

Hej Emma !
Det verkar gå bra "over there"..Fina bilder..blir lite avis på de blommande träden..

Ha det allra bäst / kram Carina

Svar: Hallå! Det går jättefint här, livet är underbart :) Träden här blommar som tusan, det är himla vackert! Hoppas ni har det bra i Sverige trots det "underbara" vårvädret haha,
Kram!!
None None

2013-04-10 kl. 21:52:46
http://cajiros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback