2013-04-22 | 14:31:00

The Great Falls National Park

Denna helgen har bara susat förbi. Nu när båda mina värdföräldrar är bortresta så började jag min fredag med Lilleman som vaknade kl 05:00 och så var jag med honom till kl 15 och då lömnade jag honom hos sin farmor där han skulle sova över. Som tur är kom min värdpappa hem över helgen så han kunde ta hand om lilleman. 
 
Fredag kväll kom min vän Caroline över och vi åt middag och kollade på film och sedan sov hon över här. I lördags träffade vi alla andra tjejer inne i köpcentrumet och shoppade lite. Samma kväll träffades vi alla hos vår vän Megan och åt middag och kollade på film.
 
Idag åkte vi till en nationalpark som heter "Great Falls" och som ligger i delstaten Virginia. Den är döpt "Great Falls" efter sina vattenfall men det ser egentligen mer ut som forsar. Ja så vi strosade runt litedär och åkte seddan in till närmsta köpcentrum och åt lunch och åkte sen tillbaka till Annapolis. När jag kom hem så åkte min värdpappa iväg till Atlanta för att jobba igen. Nu ska jag lägga mig och sova och förbereda mig inför en ny vecka. 
 
The Great Falls
 
Caroline drack varm choklad 
 
Laureline
 
Jag och Megan
 
Laureline och Megan
 
Laureline

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Nu har jag läst bloggen. Vackra naturbilder även om det ej är ett vattenfall. Ni tre är alla så vackra att titta på.

2013-04-22 kl. 14:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback