2013-12-16 | 05:04:25

Lussebullsbak!

Tiden bara flyger förbi, nu har jag varit i USA hela 10 månader och har bara 8 månader kvar, kan inte fatta det. Och det är redan Jul...Jag och lilleman passade på att baka lite lussebullar inför Jul och Lucia och vi hade det jätte kul! 
 
På söndag (22 December) kommer jag åka med min värdfamilj till San Francisco och sedan den 25e åker vi vidare till Hawaii och är där i lite mindre än en vecka, jag kan inte fatta det!! Det ska bli så himla roligt :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Glömde ta en bild på det färdiga resultatet för i var lite för snabba med att börja äta på dem, de var goda men hade inte alla svenska ingredienser så de smakade inte precis som hemma. Men det är väl så nära man kommer på andra sidan jorden. 
 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Vilket vackert bak! Allt kan du!

2013-12-16 kl. 08:17:58
Alice

Så gott det ser ut :)
Sv. Åh tack det hjälpte jättemycket!! Ska kolla länken :) kram!

2013-12-16 kl. 09:12:38
http://slicet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback