2013-07-15 | 02:20:00

Jag kommer hem!

Idag (söndag) är det bara 5 dagar kvar tills jag sätter mig på planet hem mot Sverige och får spendera en hel vecka hemma, i mitt egen helg, med min  familj, mina vänner , katten och hunden!! Har aldrig längtat så mycket efter något i hela mitt liv, förutom att komma hit till USA såklart.
 
Jag har gjort en lång "att göra - lista" med minst 40 saker att göra, till exempel käka mjukglass vid slottet, träffa alla nära och kära, äntligen få gå ut och räknas som vuxen, gråta när jag ska åka tillbaka till USA, gråta lite mer och sen såklart : Ha det jävligt roligt!!
 
Till alla er jag känner : Det ska bli sååå kul att träffa er igen! 
 
De närmsta dagarna ska jag ut och handla det sista inför resan och sen är det bara att dra hemåt, yay!! Har också börjat packa och min stora resväska är redan full och det är inte en enda sak till mig i den väskan haha!
 
Sweden here i come!!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Du är efterlängtad!!!!!!

2013-07-15 kl. 08:05:49
Sara

Väldigt bra blogg! Jag flyttar till Vienna den 4e november,strax utanför Washington DC, vet inte om det är nära dig men! :)

2013-07-19 kl. 15:34:32
http://myaupairyear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback