2013-06-22 | 08:45:00

Bröllopet

Kom ju på att jag lovade att göra ett inlägg om bröllopet på Jamaica. Så jag slänger in det här!
 
Bröllopet var mellan ett par som heter George och Amanda. George jobbar på samma företag som min värdmamma. George och Amanda har varit tillsammans i 8 år (är i högre 20-års åldern) och känt varandra längre än så.
 
Brölloper var otroligt vackert. Ceremonin och festen efter hölls båda på stranden och allting var fantastiskt välplanerat och fint. Jag tänker att det är bättre att jag visar bilderna än att babbla på om hur fint det var och låter er se för er själva :) Enjoy!
 
George som står och väntar på sin blivande brud.
 
 Amanda blir ledd av sin pappa.
 
 Första kyssen som äkta makar
 
 Himlen var så otroligt fin den också, trots åskvädret som drog förbi tidigare på dagen
 
 Första dansen som gifta
 
 Father-Daughter dance.

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Så vackert bröllop! Känns igen från TV-världen och dess bröllop. Roligt att få ta del av, bilderna talar för sig.

Svar: Ja det var fantastiskt!
None None

2013-06-23 kl. 09:07:46
Eva Kierkegaard

Jag följer dig på bloggen Emma. Så mycket spännande du får uppleva.Jobb och äventyr i en härlig mix.Kram från Eva

Svar: Kul att se att du följer och gillar det. Kram!
None None

2013-06-24 kl. 18:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback