2013-03-20 | 05:11:49

En helt vanlig dag

Idag har jag inte gjort något speciellt över huvud taget. Jag lämnade lilleman vid skolan, åkte hem och åt frukost, städade mitt rum, åkte till Starbucks och köpte isté och sedan hämtade jag lilleman. Vi åkte sedan tillsammans till Target (en butik som har det mesta) och köpte lite papper och sudd och diverse saker för att rita med. Sedan åt vi middag och sen var dagen över. Förutom att jag träffade Caroline en stund på kvällen men vi satt bara och pratade. 
 
Imorgon däremot ska jag iväg och fixa mitt amerikanska personnummer och även ett bankkonto samt kort hos Bank of Amerika. Underbart ska det bli att få det gjort.
 
Jag tog inte en enda bild idag så istället bjuder jag väl på dessa: 
 
En bild på min familjs hund, Skaitla, innan hon precis nös
 
Min fina misse, Sputniq
 
Och ja, Sputniqs tass

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Trodde först att det var foto på din USAS-familjs hund och så var det vär Skaitla!!!! Har du inget foto på "er"? Du nämner inte den hunden. Du rastar väl honom på dagarna om han nu är i bättre skick. DEt är så roligt att varje morgon läsa din blogg. Igår hämtades ditt paket till Ida. Jättenyfiken! Väl planerat av dig i tid. Svårt veta hur lång tid posten tar. Jag vill gärna ha ett nytagey foto på dig!!! Kram!

2013-03-20 kl. 07:48:45
Anna-Beata Grefberg

Häftig bild på Skaitla och Sputniq....

2013-03-26 kl. 19:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback