2013-03-24 | 04:18:00

Fredag Lördag

Igår ( fredag ) så lämnade jag lilleman i skolan och hämtade honom när skolan var slut. När mina värdföräldrar kom hem, stack jag och mina vänner iväg till biografen för att se filmen "The Call". En helt fantastisk thriller. När filmen var slut gick vi över till Cheesecake factory och drack varsin smoothie.
 
Idag ( lördag) spenderade jag en stor del av dagen hemma. KL 16.30 träffade jag mina vänner på Starbucks där jag drack en smoothie och åt en "cakepop" , det är som en klubba fast en liten kakbit inuti. Efter det drog vi till en restaurang som heter "Buffalo Wild Wings" , en typisk amerikansk sportrestaurang där man bäställer saker som kycklingvingar, hamburgare, coleslaw, lökringar och så vidare och samtidigt kollar på sport, men såklart flera olika sporter på 10 olika TV-skärmar ( allt ska vara stort och i massor här ). När vi var klara med middagen åkte vi och åt Frozen Yoghurt som dessert och sedan åkte vi hem och här sitter jag nu.
 
För er som läser och som kan modedesigners så hittade jag ett litet fynd idag av designern Michael Kors. Jag hittade en skjorta som från början kostade $100 men jag betalade bara $10, alltså ca 70kr. Den var alltså på 90% rea, amazing!
 
Här kommer lite bilder från dagarna:
 
                     

1. Min Tropical smoothie från Cheesecake Factory. 2. Min mangosmoothie från Starbucks.
 
 Min Cake pop från Starbucks - "Salted Chocolate and Caramel Cacke Pop"
 
Caroline, Megan och Esra på Buffalo Wild Wings
 
Jag och Laureline på Buffalo Wild Wings
 
På det stället vi åt frozen yoghurt fick man idag en gratis våffla, mums!

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Vilket dagligt frosseri i läckerheter för gommen!!!! Tydligen billigt att äta ute. Roligt att se ett foto av dig.Ni ser alla så glada ut. Vilken drömtillvaro ni tycks ha. Umgås ndu aldrig med familjen på helgerna.

2013-03-24 kl. 08:39:57
Bengt

Hej! Du ser som om Du har kul och som om Du trivs. Ja, det finns godsaker i US av Dina bilder att döma. Har Du fått en egen katt?
Hälsningar
Bengt

2013-03-25 kl. 13:34:52
Anna-Beata Grefberg

Vad vacker du är Emma, har du färgat ögonbrynen? Det ser ut som om du har jätteskoj och det värmer i mammas hjärta :)

Svar: Tack! nej jag har inte färgat ögonbrynen :P
None None

2013-03-26 kl. 19:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback