2013-03-16 | 04:36:28

Freeeedag

Idag (fredag) var lillemans sista lovdag inför helgen, vilket även innebär min sista heldag på ett tag och att lilleman börjar skolan igen på måndag. Vaknade idag upp med världens huvudvärk och den höll i sig ända till kl 16-17, alltså hela dagen. 
 
Jag och lilleman pysslade mycket idag då jag (på grund av huvudvärken) inte kunde vara så superaktiv. Vi gjorde loppor, målade och satte även ihop ett legoset som Lilleman fått av min värdpappas kompis, John, som är på besök. 
 
När mina värdföräldrar kom hem så fräschade jag upp mig och åkte till Edgewater för att hämta upp min tyska vännina Luise för vi skulle möta de andra tjejerna vid en Sushirestaurang i Downtown Annapolis. En av mina vänner, Megan, hade sin pojkvän över från Holland nu under en vecka och vi åt middag med dem ikväll. Vi hade det jätte trevligt och jag kom hem vid 22-tiden. Nu ska jag krypa ner i min säng och lyssna lite på musik. Tjolahopp Tjolahej!
 
 
En bild jag tog när vi byggde ihop legot.
 
Lilleman som håller i en av figurerna.
 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Så hemskt att du hade huvudvärk en hel dag. Hoppas att det släppte under kvällens begivenheter. Ha en trevlih fortsättning på helgen. Här är nätterna fruktansvärt kall men solen värmer upp på dagarna.

2013-03-16 kl. 08:40:57
Anna-Beata Grefberg

Det låter som om du har jättetrevligt i Annapolis Emma! Jag är så glad för din skull <3/ mamma

Svar: Jag har det toppen här :)! kram
None None

2013-03-18 kl. 09:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback