2013-03-11 | 05:42:00

Vårhelg

Den här helgen var det Emilias tur att besöka mig så hon kom hem till mig i lördags eftermiddag och vi försvann ut på äventyr! Vi åkte till flera köpcenter och försökte även ta oss  ner till Downtown Annapolis med det gick inte som planerat då det var så hiiiimla mycket folk downtown på grund av det fina vädret och St. Patricks Day. Fanns inte en enda parkeringsplats. Sedan har vi även spenderat stor del av helgen med min värdpappas föräldrar och faster. Åt middag med dessa personer i lördags,brunch söndag förmiddag och middag söndag kväll.
.
 
Här kommer min helg lite snabbt i bilder:
 
I Lördagskväll gick jag, Emilia, min värdfamilj, värdpappans föräldrar och faster och åt middag på en restaurang som heter "Melting Pot" Det är en fondue restaurang, underbar. Man fick 4 rätter, Ost, sallad, kött och choklad. Allt var "dopp i grytan"!!
 
Min fina Emilia
 
 
Idag (söndag) åkte jag och Emilia till ett köpcentrum som ligger ca 30 min med bil från Annapolis. För att komma till detta måste man åka över "The Bay Bridge", en lång och vacker bro som går över bukten. Fantastik utsikt. På denna bild är vi på motorvägen på väg till köpcentrumet.
 
Här ser man bron,  den fantastika utsikten är svår att fånga på bild när man åker bil och det finns heller ingenstans man kan stanna på bron.
 
Bay Bridge
 
När vi försökte ta oss Downtown så fastnade vi i en bilkö och framför oss hade vi denna,väldigt utsmyckade brandbil.
 
Köpte denna plånbok från Tommy Hilfiger på en outlet. Kostade egentligen öveer $50 men fick den för $13
 
När vi kom hem från Queenstown outlet mall så gav min värdmamma mig en väldigt fin present, en parfym från Hollister, en av mina favoritaffärer (som också har väldoftande butiker med just denna doft).  
 
 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Vilken helg du haft och så många talande bilder till oss bloggare. Tack för det. Plånboken känns som en julklapp!!!

2013-03-11 kl. 08:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback