2013-03-21 | 00:01:20

Mac n' Cheese

Idag var ännu en helt vanlig dag förutom att jag åkte till ett kontor för att få mitt amerikanska personnummer som kommer komma på posten på lördag. Ooooch jag prövade för första gången maträtten "Mac n' Cheese" , inte direkt en hit måste jag säga för min del. Ett kort inlägg men det finns inget mer roligt i min vardag för denna dag. Tudilu!
 
"Mac n' Cheese"
 
Efter förfrågan kommer en bild på min värdfamiljs hund. Rocky.
 
 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Vacker hund,som ser välmående ut. Nu får du berätta om dig och honom, ni måste ju vara ute på promenader tillsammans. Och så vill jag ha foton på dig!!!! Ha en bra dag. Massor med kramar-

2013-03-21 kl. 07:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback