2013-03-07 | 00:56:35

"Schools closed due to the weather conditions"

Idag skulle lilleman egentligen varit i skolan men på grund av väder var skolorna stängda idag. Så jag och lilleman passade på att åka in till stan och kolla film på bio. Sedan gjorde vi en paj till middag och lekte sedan med lite trolldeg. Och förresten, det var detta väder skolorna var stängda på grund av:
 
 
Tydligen är stormen större mer västereut, men här är det bara regn. Som en vanlig höstdag i Sverige. 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Är det villan du bor i? Med garaget? Vilken mysdag ni fick tack vare vädret!Det blir nog flera om det blir flera regndagar. Ha en bra dag även denna dag. Här idag minus 6 grader men solen kommer nog att värma upp dagen. Kram.Tack för din innehållsrika blogg. Kram igen.

Svar: Det är inte villan jag bor i men det är gatan jag bor på :) Vi hade det trevligt trots vädret jag och lilleman :) Kram
None None

2013-03-07 kl. 08:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback