2013-11-05 | 05:16:22

Min amerikanska halloween!!

Min halloween har varit ganska utspridd, för någon vecka sedan var jag på en halloween fest, sedan skulle jag gå på en till men den blev tyvärr inställd. Sedan bakade jag och lilleman halloween cupcakes, jag och Laureline åkte till Six Flags där de hade ett halloween event som var väldigt coolt!! Och i torsdags var det ju halloween på riktigt!
 
Min värdmammas brorsdotter är och hälsar på oss under två veckor och vi två blev ansvariga för att dela ut godis till grannbarnen på halloweenkvällen. Vi passade på att klä ut oss och satt med ljus och läskig musik på verandan och väntade på barnen. 
 
Hoppas att ni alla hade en lika rolig halloween som jag hade!
 
En bild från festen på Marta, mig och Mayra. Bilden är tagen med en mobil så kanske inte är bästa kvalite
 
En till bild från festen med Chiara och Mayra. Det syns inte så bra men jag var utklädd till boxare.
 
 Sminkningen jag skulle ha till andra halloween festen som tyvärr blev inställd.
 
 Laureline på Six Flags
 
 Jätte gullig varm choklad vi köpte på Six Flags
 
 Six Flags
 
 En fontän på Six Flags
 
 En teaterföreställning de hade på Six Flags
 
 Six Flags
 
Jag och min värdmammas brorsdotter Matilda i torsdags på halloween.
 
Closeup
 
 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Ujjjjjjj, det var läskigt!

2013-11-05 kl. 08:31:15
Julia

Måste man ha 200 timmars barnerfarenheter om man åker med SI? Och hur fick du ihop dom timmarna? :-)

Svar: Oavsett vilken organisation man åker med så måste man ha 200 timmars erfarenhet som minst. Jag sommarjobbade på ett dagis och fick ihop 120 timmar och sedan hörde mig sen för med föräldrarna om någon behövde en barnvakt och det var det en familj som gjorde och så fick jag ihop resten. Jag jade väldigt tur men det finns många sätt att få ihop timmarna på och minsta lilla timme räknas!
None None

2013-11-05 kl. 17:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback