2013-09-25 | 00:56:00

Dekorerar inför hösten

När man inte är hemma så måste man försöka göra sig hemastadd och även om man befinner sig i någon annans hem med någon annans saker så betyder inte det att man inte kan göra det till sitt eget.
 
Så för att jag skulle känna mig lite mer som hemma så bestämde jag mig för att dekorera lite i mitt rum!! Nästan alla saker jag dekorerade med köpte jag i en affär som heter "Dollar Tree" där allt i affären kostar $1 !! Och de har allt du kan tänkta dig... ALLT!
 
 
     
                                            Före                                                    Efter
 
Före
 
 Efter
 
 Det är inte mycket men det är i alla fall något :)

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Kärleksfullt och höstvackert.

2013-09-25 kl. 14:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback