2013-09-13 | 03:21:09

Miami cancelled

Det visar sig att hemsidan vi bokade miamiresan via, aldrig reserverade vår resa. Det har varit många om och men och både jag och mina värdpappa har ringt och pratat med dem men de vägrar säga varför de aldrig bokade åt oss, de skyllde på många olika saker..
 
I slutändan kunde de i alla fall inget göra och nu har alla priser gått upp med minst 70% såååå vi valde att stanna här istället, det kommer fler (läs billigare) gånger. Kanske var lika bra, vi skulle ha åkt imorgon (fredag) och det är ju fredagen den trettonde , wooo spooky... Jag är bara glad att vi kom på att något var lurt innan vi stod på flyplatsen och inte hade några biljetter.
 
Inte min bild - obviously

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback