2013-04-06 | 05:03:09

Senaste

De senaste dagarna har jag bara jobbat och sedan varit hemma, inget superintressant har hänt, inget alls! Men idag (fredag) gick jag ut med några av mina vänner och åt middag på TGI Friday's och nu har jag precis kommit hem. Innan middagen så gick jag och en vän in i en affär som heter "Bath & Bodyworks". Där kan man köpa allt från ljus till parfymer till bodylotion m.m. och där köpte jag några "hand sanitizers" (kan inte komma på det svenska ordet just nu) för de har en speciell deal där man får 5 st för 5 dollar, underbart!! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på några avsnitt av "Once Upon A Time". 
 
Så här ser de sakerna ut som jag köpte på Bath & Bodyworks, det är inte samma dofter med ser likadana ut.
 
Stället vi åt middag på ikväll
 

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback