2013-08-26 | 05:13:44

Tjugofemte Augusti

Den här helgen har min kära vän Laureline bott hos mig. Det fungerade inte i hennes värdfamilj, de kom inte alls överrens och de ville att hon skulle göra saker hon inte borde, betalade henne minde än de borde och kemin funkade bara inte.
 
Så nu efter 6 månader bestämde sig Lareline för att det var dags att ändra på det hela. Jag och några andra hjälpte henne att hitta en värdfamilj och hon flyttade in där idag (söndag). Det var meningen att hon skulle stanna i sin förra värdfamilj tills idag men det hände vissa saker i fredags som gjorde att hon inte kunde stanna där längre så jag satte mig i bilen det första jag gjorde efter att jag slutade jobba och åkte iväg och hämtade henne. Vi packade in alla hennes saker i min bil och åkte hem till mig. Och visst är det tråkigt att det inte fungerar som man hade hoppats men det är saker som händer och det är bara att man handskas med problemet och hittar en lösning.
 
I lördags träffade vi Caro och vi åt frukost på IHOP. Sedan åkte vi och shoppade och hade det trevligt, träffade sedan en tjej , Christina och åkte hem till mig och kollade  på film. Caro och Christine åkte hem senare på kvällen.
 
Idag träffade vi Caro på Denny's och åt frukost och sen åkte vi runt och handlade lite nödvändigheter.
 
På tisdag börjar lilleman skolan. Han börjar första klass och ska börja bära uniform, så himla gulligt!!
 
I Las Vegas
 
 

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback