2013-05-02 | 04:17:30

Ensam hemma

Eller ja.. Nästan. Mina värdföräldrar är borta igen. Min värdpappa är som förut i Atlanta och jobbar och nu är min värdmamma i Boston, hon åkte imorse (1 maj amerikansk tid). Så nu är det jag, Lilleman och hunden hemma. Hunden har ju äntligen kommit tillbaka från sitt 15 dagar långa bootcamp!

Det är inte mycket som står på agendan mer än att jag kanske åker in till D.C på lördag med en vän och så ska vi planera inför nästkommande helg efter denna då vi ska åka upp till Philadelphia och spendera en natt där. Så nu blir det till att spara slantarna så att man kan ha det trevligt där. Nu ska jag upp och sova i gästrummet näst sista gången på ett tag.

Var inne i köpcentret idag med Megan för jag kände mig tvungen att köpa påfyllning av världens bästa ljus och en ny body spray. Aj aj aj.. Men det var inte allt för dyrt 60:- tillsammans.

Natti (eller säger man god morgon nu när klockan är 4 på morgonen i Sverige???)


Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Vad är bootcamp? Önskar er en rolig helg.

Svar: Intensiv träning under kort tid
None None

2013-05-02 kl. 08:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback