2013-05-21 | 03:08:00

Senaste instagram bilderna

 
 
 1. Min nya väska av Michael Kors.
 2. En bild på mig i fredags
 3. Vi fyra tjejer i Philadelphia
 4. Sofia och jag på Mallis i Oktober, längtar tillbaka
 

Instagram: @emmagrefberg
 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Fina bilder. Så vacker du är. Hoppas att din Bostonvistelse blev rolig. Väskan ser mycket fin ut.

2013-05-21 kl. 08:20:38
Anna

Hej! Jag är väldigt intresserad av att jobba som au pair i usa när jag tagit studenten och jag undrar ifall att jag skulle få kunna ställa några frågor till dig ? :)
Hur är det med ekonomin? Får du mycket pengar över eller är det tight ?
hur mycket jobbar du i veckan? Är tiderna strikta eller arbetar du när du blir tillsagd?
hur var första veckorna i annapolis? att inte känna någon?
hur lärde du känna människor där?
hur länge har du bott i annapolis?
är det någonting du skulle rekommendera ? ;)

Svar: Svarar i ett inlägg, skrev alldeles för mycket haha ;)
None None

2013-06-30 kl. 00:48:05
http://anastasiaalmasidou.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback