2013-07-08 | 04:18:37

4th of July!!

Åh! Det här inlägget har tagit en evighet att få upp för jag kunde inte få in videoklippet!! Men nu är det här i alla fall. 
 
Som sagt 4th of July! För er som kanske inte vet (hur kan man undgå) är det USA:s nationaldag eller "Independence Day" som är det riktiga namnet. 
 
Den här dagen spenderade jag med Laureline och Caro och ute på båten. Laureline sov hos mig natten mellan onsdag och torsdag  På torsdag morgon åkte vi ut med segelbåten tillsammans med min värdmamma, lilleman och en man som heter Woody, han hjälpte min värdmamma med seglingen. Jag och Laureline hade aldrig seglat förut så vi var inte till stor hjälp. 
 
På eftermiddagen hämtade vi upp Caro (hon hade jobbat) och lagade middag tillsammans. På kvällen åkte vi in till D.C. och kollade på fyrverkerierna de hade där och det var fantastiskt, videon gör det inte rättvisa!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Härliga bilder! Och vilka upplevelser för er. Segla! Så underbart. Och alla tre "flickor" så vackra. Ha en bra vecka.

2013-07-08 kl. 08:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback