2013-06-06 | 00:43:00

Senaste veckan

Förlåt!! Jag vet att jag inte har skrivit så mycket, men det är inte mycket som hänt heller.
 
I fredags träffade jag Laureline och Caro på Starbucks för att ta en snabb kall dryck (som sagt är det väldigt varmt här) innan vi åkte hem till Megan och åt middag. Efter middagen kollade vi på film sedan åkte vi alla hem.
 
I lördags var det meningen att jag, Caro, Megan och Linda skulle in till D.C. och gå till en klubb som heter "Ibiza" men det gick inte riktigt som vi planerat. D.C. är byggt för att vara fövirrande och det är det minst sagt, det tog oss 1 timma att hitta klubben och när vi väl hittat den så var det omöjligt att komma in på gatan... Sen när vi hittade en väg in så var kön in så himla lång och det fanns ingenstans att parkera som inte kostade 100 kr/timmen så vi bestämde oss för att åka till McDonalds och sedan hem.
 
Så vi alla åkte hem och sov hos mig. På söndag morgon åkte Linda och Megan hem (de skulle jobba). Jag och Caro stannade kvar hemma hos mig ett tag innan vi åkte ut på en mini shoppingtur. På vägen hem tillbaka till mig åkte vi förbi "Taco Bell" (en stor matkedja här, är som McDonalds fast med  taco och burritos). Vi satt sen hemma hos mig och såg en skräckfilm som heter "Mama", inte super läskig om man frågar mig men den var inte dålig heller. När filmen var slut skjutsade jag hem Caro och sedan började en ny arbetsvecka.
 
Nu är det bara förderedelser som gäller inför Jamaica!! Vi ska bo på en All-Inclusive resort som heter "Sandals" och de har tydligen flera resorter runt om i världen. 
 
Caro innan middagen i fredags
 
Laureline innan middagen i fredags
 
Middagen med Laureline, Luise, Megan, Linda och Caro
 
 


 

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback