2013-03-22 | 02:06:00

Äntligen

Nu när jag har varit i USA tillräckligt länge, innebär det att jag kan få mitt amerikanska personnummer. Vilket i sin tur också innebär att jag kan öppna ett amerikanskt bankonto och få ett kontokort och det i sin turleder till att jag kan skaffa ett medlemskap på ett gym, äntligen. Så idag var jag tvungen att köpa träningskläder då jag inte tog med mina gamla från Sverige. Som allt annat här i USA så är det billigt men att det kunde vara så här billigt det trodde jag aldrig. Jag fick en sportbehå, två träningströjor och ett par yogabyxor (av bra kvalitet) för bara $38, vilket motsvarar ungefär 250 :- , det får man inte ens en sportbehå för hemma, av samma kvalitet! 
 
 
Helt fantastiskt att det kan vara så mycket billigare
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Vackra sportkläder till billigt pris. Måste vara roligt att gå till gym och vara så läckert klädd.Hoppasatt du trivs med gymlivet. Ha en bra helg. Idag kommer Jonatan till mig ich Ida har i morgon sin stora dag. Sam tackat ja till festen. Kram!

2013-03-22 kl. 08:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback