2013-03-04 | 03:58:00

Helg i Silver Spring

I lördags åkte jag till min vän Emilia i Silver Spring, vilket är en "förort" till Washington D.C.  Emilia är en polsk tjej som var min rumskompis när vi var på kursen i New Yok. Den gamla au pairen i Emilias familj åker hem till Brasilien först nu så i lördags kväll var jag och Emilia ute på avskedsmiddag med den gamla au pairen och hennes vänner. Vi var på en restaurang som heter "Austin grill". Innan vi gick på middagen passade jag och Emilia på att åka till Westfield mall och shoppade lite. Idag (söndag) åkte vi in till downtown Silver Spring och mer inåt mot D.C. för att kikade lite i affärerna och jag åkte hem till Annapolis vid 17-tiden. När jag kom hem hade bilen jag ska köra i kommit! Nu har jag krypit ner i soffan och ska titta på "En geishas memoarer".
 
Här är min helg i bilder: 
Restaurangen som vi hade avskedsmiddagen på. Hade mexikansk blandat med sydstatsmat på menyn.
 
 
Menyn på restaurangen.
 
 
Min vän Emilia
 
.
Shoppinggata.
 
 
Fifth Avenue, en annan shoppinggata.
 
 
Bredaxlat linne med engelska flaggan från Forever XI, Jeansskjorta från botique, kofta från Hollister och svart blus från samma botique som jeansskjortan.
 
 
Två par jeans från Foever XI, kostade endast $10 styck!!

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Så trevligt med denna blogg. Vilken underbar tillvaro du har! Snart får vi se bilen som skall vara din. Hoppas att din arbetsvecka blir bra. När kommer studierna igång?

Svar: Studierna har jag inte valt än då jag inte fått listan, men efter det så :)
None None

2013-03-04 kl. 07:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback