2013-03-12 | 01:07:51

Springbreak

Nu har vårlovet börjat vilket innebär att jag är med lilleman hela dagen lång denna vecka. Det ska bli mysigt men utmanande! Idag var första dagen av lovet. Jag hade ett möte med de andra au pair tjejerna och vår LCC vid halv tio så tog med lilleman dit, sedan åkte jag och lilleman och åt lunch och sedan hem för att leka restaurang resten av dagen. Vi hämtades upp av min värdpappa och vi tre åkte tillsammans till en italiensk restaurang och mötte upp min värdpappas föräldrar och brorson. Det var min dag. Måste också få säga att jag helt hade glömt bort melodifestivalen tills söta snälla Sofia skrev imorse och påminde mig och berättade vem som vann. Underbar låt! den enda riktigt bra låten i detta års melodifestival!!! 
 
Stället där jag och lilleman åt lunch. Restaurangen heter "Five Guys" och är den absolut bästa hamburgarrestaurangen någonsin!!
 
Frukosten som lilleman gjorde åt mig när vi lekte restaurang
 
 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Så fint han gjort för dig.

2013-03-12 kl. 08:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback