2013-05-16 | 23:30:00

Sjuk...igen

Jag har varit sjuk så mycket här nu så jag börjar faktiskt undra om det kan vara så att jag är allergisk mot något! Jag är superförkyld men har ingen feber, hur går det ihop?? Har aldrig någonsin varit allergisk mot pollen eller något liknande meeeeen här finns en ny bakterieflora och nya typer av pollen mitt stackars lilla immunförsvar aldrig stött på förut.

I varje fall så har jag denna gång laddat upp med en rad amerikanska och kanadensiska mediciner så nu ska denna "allergiförkylning" bort!

Har även lite roligare nyheter! På torsdag, en vecka från idag (amerikansk tid) så åker jag, min värdmamma och lilleman till Boston! Vi stannar bara en natt men lika roligt är det tycker jag! Då får jag även träffa mina andra au pair vänner som bor i Boston, de jag träffade på orienteringskursen i New York! Superkul!! 

Nu ska jag ladda mig full med medicin för ännu en natts kamp om sömn. Au revoir!

Medicinerna jag äter/sprayar/upplöser.... Och mamma & mormor var ej oroliga, äter ej all medicin på en och samma gång ;)

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Kanske lämpligt med ett läkarbesök. Är inte pollenperioden över i Annapolis? Hoppas att ditt dygn i Boston blir roligt. Hoppas att du snart får sova gott.Kram.

Svar: Blev ett läkarbesök, har öroninflammation.
None None

2013-05-17 kl. 08:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback