2013-05-20 | 12:42:00

Tjugonde Maj

Den här helgen som passerat har varit både bra och väldigt dålig. Min värdfamilj och jag led en stor förlust i helgen som har slagit oss alla hårt. Så i det avseendet har vi alla tagit det lugnt och inte gjort något extravagant.
 
I fredags kväll gick jag ut på middag med några vänner till restaurangen "Cadillac" som är en klassisk amerikansk restaurang där man kan rida på en sådan där mekanisk tjur. Sedan är inredningen på restaurangen väldigt rolig. Belysningen där inne är dock väldigt dålig och det är i princip omöjligt att få en bild som ger restaurangen rättvisa.
 
Efter middagen åkte vi iväg till bion och såg den nya filmen "The Great Gatsby". Trots att jag hört mycket dåligt om den så gillade jag den väldigt mycket, den är absolut värd att se. 
 
Lördag  morgon och förmiddag spenderade jag med min värdfamilj och sedan träffade jag mina vänner hemma hos Megan och vi beställde mat och kollade på film.
 
I söndags träffade jag några vänner på Starbucks. När vi var där hörde min värdmamma av sig och behövde min hjälp med Lilleman. Så vi fyra tjejer åkte hem till mig och såg en film med Lilleman och efter det åkte vi tillsammans med lilleman och åt middag. Sedan hem till mig och lämnade av lilleman med min värdmamma. Efter det var vi tre tjejer kvar och vi åkte och åt lite frozen yoghurt och sen sa vi hejdå för den här gången. 
 
Och jag är fortfarande sjuk! Blir nog att åka till läkaren snart!!
 



En bild från restaurangen Cadillac, som sagt är det omöjligt att få en bra bild!!
 
Starbucks, söndag eftermiddag.
 
Frozen Yoghurt på "Menchies" med Caro och Laureline.
 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Detta inlägg såg jag först idag den 26 maj. Underligt, eftersom jag börjar min datordag med att logga in din blogg! Kanske missat fler? Skall kolla i morgon. Ha en bra fortsättning på helgen.

2013-05-26 kl. 16:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback