2013-09-03 | 00:43:44

Bye Bye Caroline

Den här helgen har helt varit ägnad åt min vän Caro som i fredags hade sin absolut sista arbetsdag här i USA och som i morse (måndag) började sin resemånad. 
 
I fredags gjorde vi ingenting för Caro åt middag med sin familj och välkomnade den nya au pairen. Men i lördags hade Caros familj en stor grillfest. De serverade en massa god amerikansk BBQ och vi spelade ett otroligt roligt spel som heter "Heads Up", finns att ladda ner till surfplattor och smartphones, sjukt kul!!
 
Efter BBQn åkte jag, Caro och Laureline hem till mig och sov där, vi passade också på att flytta alla saker från Caros hus till mitt hus så de får plats med den nya au pairen. Det är sjukt vad mycket saker man samlar på sig under ett år i USA .... 
 
I söndags gick jag och Caro ut på middag med min värdfamilj till en tysk restaurang och hade det trevligt. Efter typ 2 timmar åkte vi hem och några fler av våra vänner kom och vi kollade på film. Vid 4-tiden imorse skjutsade jag Caro till flygplatsen och hon drog iväg till San Francisco. Om några dagar åker hon vidare till Los Angeles, San Diego och sist till Miami där jag och Laureline möter henne över helgen! Ska bli superkul! Efter Miami kommer Caro hem i 2 dagar innan hon är borta för gott, hem till Tyskland.
 
Caroline

Kommentarer;

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback