2013-09-21 | 06:13:29

Dåligt med uppdatering

Såååå den här veckan har gått förvånansvärt fort. I Söndags kom Caro hem från sina reseveckor och i tisdags skjutsade jag henne till flygplatsen och efter en del om och men så satte hon sig på planet och åkte hemåt och är nu hemma i Tyskland. 
 
Alla andra dagar har det bara varit jobb, inget särskilt annars. Har varit otrooooligt dålig på att uppdatera men en sån här vecka finns det inte så mycket att skriva om. 
 
Idag (fredag) träffades vi tjejer med en del nya tjejer som kommit och vi käkade middag och gick ut på bio (vilket typ är det vi alltid gör på helgerna). Den här gången såg vi filmen "The Family", inte en film jag skulle rekommendera, otroligt långtråkig.
 
Imorgon ska vi försöka ge oss iväg på en medeltida festival de har här i Annapolis varje år och som pågår under typ två månade, har dock hört att det ska bli åskstorm imorgon (igen) så vi får se hur det blir med den saken. Annars blir det "Scrapbooking night" som vi kör lite titt som tätt. Imorgon kommer också min värdmamma hem efter en två veckors "turne" i Europa. Hon fick till och med åka hem till Sverige över en helg!
 
Ursäkta den suddiga bilden men det var en främling som tog den som nog inte hållt en systemkamera förut haha. I alla fall är det från ikväll utanför bion.
 

Kommentarer;
Anonym

Jag har nu fått din bloggadress av mamma, den och allt annat från datorn bara försvann. Vet ej vilket fel jag gjort. Kortet är fint på er. Din hårfärg så vacker. Läst på fb att Emma Skalka varit i Europa. Rolgt för henne.

2013-09-22 kl. 09:54:21
Anonym

Jag har nu fått din bloggadress av mamma, den och allt annat från datorn bara försvann. Vet ej vilket fel jag gjort. Kortet är fint på er. Din hårfärg så vacker. Läst på fb att Emma Skalka varit i Europa. Rolgt för henne.

2013-09-22 kl. 10:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback