2014-01-06 | 06:34:31

San Francisco / Christmas

Halli Hallå! Nu är jag hemma i kalla Annapolis igen efter en härlig semester. Den 22 December åkte jag med min värdfamilj till San Francisco. Där mötte vi ena halvan av min värdmammas familj som flög in från Sverige. Tillsammans firade vi julafton i San Francisco och åkte sedan den 25e till Hawaii tillsammans. Den 31 December kom vi hem till Annapolis och jag gick ut och firade nyår med mina vänner. Har sedan dess jobbat och gjort läxor, varit med vänner och försökt rätta till jetlagen. I det här inlägget lägger jag upp bilderna från san francisco och gör ett separat inlägg om Hawaii ( har sååå många bilder där ifrån). 
 
Utsikten från mitt hotellrum
 
 En jätte god Ceviche
 
 
Vi åkte en cablecar, och de skämtar verkligen inte när de säger att gatorna är branta. 
 
 
Pier 39 med alla sjölejonen
 
 
 
 
Alcatraz
 
 Vi fick gå ner i en ubåt och kolla hur det ser ut och fick även gå på skeppet på bilden. Supercoolt!
 
 Bron i bakgrunden är Golden Gate bron, tyvärr hann vi aldrig dit men vi fick se den i alla fall
 
 De hade enorma fiskmåsar
 
 Enorm julgran
 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Roligt att få ta del AV allt detta.Dina bilder är fantastiska, längtar till de som kommer.

2014-01-08 kl. 12:01:11
Ubåt

Otroligt fina bilder från San Francisco. Nu blir jag sugen att åka dit igen.

2014-01-12 kl. 22:05:23
http://pagezone.se/uboat_worx/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback