2013-04-16 | 04:43:37

Halli Hallå

Dags för det obligatoriska "Hur var helgen" - inlägget. Så, helgen var helt okej. Såklart så var det ju balen i lördags och den var inte exakt som jag väntade mig men det var helt okej. Vi var i en stor sportsal och det var packat med kadetter och tjejer, och väääääldigt många au pairer. Mina vänner från Boston var där och så en massa andra. Jag var där med min vän Caroline och hennes syster som hade flygit över från Tyskland. Har tyvärr inga bilder på mig och mina vänner från balen då jag inte tog med min kamera, var rädd att den skulle skadas, sorry!
 
Annars var resten av helgen helt okej den med. Min värdpappa kom hem från Atlanta över helgen. Jag hämtade upp Caroline och hennes syster från flygplatsen på lördag förmiddag (de hade tillsammans varit på Bahamas och i Miami under systers vistelse här).
 
Ingenting annat exalterat hände tyvärr. Men idag fick jag ett paket i brevlådan av min kära vän Ahmed, och det var svensk choklad! Kan inte uttrycka hur otroligt glad jag är över det. Det finns ingen riktig choklad här och all choklad jag har ätit smakar fabrik...blä... Hur som helst! Tack Ahmed!!!! 
 
Fick nyss veta att min värdmamma släpper av lilleman på skolan imorgon så jag får sovmorgon, tackar tackar!!
 

Såhär såg det ut på Balen, tog fotot med min mobil därav den dåliga kvaliten. 
 
Min lunch idag, har börjat äta mycket nyttigare
 
Chokladen!! Mums! 
 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Det är roligt att läsa din blogg. Nu är jag orolig över vad som hände igår i Boston och följer det på TV-nyheterna. Du har ju vänner i Boston.Ha det så bra och fortsätt med nyttiga luncher,den såg läcker och smaklig ut.Kram.

2013-04-16 kl. 07:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback