2013-08-12 | 04:45:27

Ensam hemma

Den här helgen åkte min värdfamilj in till New York för att hälsa på nära vänner. Jag var ensam hemma och hittade på roliga saker med mina vänner. 
 
I fredags sov Laureline hos mig och vi kollade på film och hade det mysigt. I lördags så hämtade vi upp Caro och en ny tjej, Christien. Vi visade den nya tjejen runt, åt middag på den mest amerikanska restaurangen som finns, Cracker Barrell.
 
Laureline sov hos mig igen natten mellan lördag och söndag. Och vi gjorde samma sak som kvällen innan, pratade och kollade på film!
 
Idag (söndag) spenderade jag och laureline eftermiddagen på köpcentrumet och shoppade lite inför Las Vegas nästa vecka. Sen så hade Hollister och A&F rea så det ville man ju inte missa!! På kvällen gick vi till bion och såg filmen "We're the Millers". Vet inte om den kommit eller kommer till Sverige än men är den där/kommer så måste ni se den! Sjukt rolig!! 
 
 
 

Kommentarer;
Elisabet

Hej,

Jag undrar om du känner en familj som letar efter en ny au pair?

Jag är i matchningsprocessen just nu med SI. Skickar gärna mina uppgifter om du känner någon familj.

Jag har över 2500 timmar barnerfarenhet. Jag har mest erfarenhet med barn under 5 år. Har också en del erfarenhet med barn över 5 år.

2013-08-13 kl. 22:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback