2013-08-05 | 05:11:57

Kentucky

Sååå, i torsdags åkte jag, mmin värdmamma, lilleman , lillemans kompis och kompisens mamma till den lilla lilla staden Paris i Kentucky. Vi bodde på en enorm hästfarm som ägs av kompisens farfar. Det var en otrolig upplevelse och så olikt Annapolis och Maryland. Det var så lugnt och avslappnande och inte minst så otroligt vackert!!
 
Lite klychigt sådär så säger man ju att "en bild är värd mer än tusen ord" så jag låter mina bilder tala i det här inlägget! Mina senaste inlägg har innehållit så mycket text så vi tar och skalar ner lite på det!
 
Kentucky är kallad för "häststaten" och det finns så sjukt mycket hästar och farmer överallt
 
Som sagt så är det otroligt vackert
 
 En golfbil vi använde för att ta oss runt på farmen
 
 Tireswing
 
 En av dagarna åkte vi till en stor lekpark där de även hade djur man fick klappa, jag blev helt kär i den här lilla söta krabaten
 
 
Någon som ser var regnbågen slutar??
 
 
 
Pojkarna
 
 
 
 
Planet vi flög i, och vår pilot
 
 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Otroligt vackra bilder! Vilket landskap! Så vackra hästar! Rena paradiset! Regnbågen följer med ner i jordmullan. Och staden lever verkligen upp till sitt namn! Paris har konkurrens i skönhet i Kentucky!

2013-08-05 kl. 08:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback