2013-03-06 | 01:05:00

Baltimore Coffee and Tea Company

 
 Idag, efter att jag lämnat lilleman på skolan, så åkte jag och min holländska väninna Megan och åt frukost på "Baltimore Coffee and Tea Company". Efter det åkte vi in till köpcentrumet för att köpa födelsedagspresenter, Megan åt sin syster och jag åt min. Efter detta åkte jag och hämtade lilleman och vi åkte in till stan och åt lite "Frozen Yoghurt" och åkte sen hem för att göra middag. 
 
Söta Megan med sitt te.
 
Min "Vanilla Chai Latte"
 
Frozen Yoghurt
 
 
 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Det ser mumsgott ut. Nu har du två holländska väninnor. Hoppas att många läser din mycket innehållsrika blogg som gör att vi kan vara delaktiga i din resa.Kram.

2013-03-06 kl. 08:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback