2013-03-14 | 05:50:59

Picknick

Idag försökte jag och lilleman oss på att ha picknick ute i en lekpark nära till där vi bor. Det blev dock inte som planerat då vi var de enda där och det blåste, solen sken men det blev kallt ändå. Så det slutade med att vi åkte hem och hade picknick hemma på verandan istället. Efter det så var det dags för lilleman att städa sitt rum och sedan lagade vi middag och åt tillsammans med mina värdföräldrar. Imorgon (Torsdag) ska lilleman vara hemma hos farmor och farfar hela dagen och kommer hem först imorgon kväll. 
 
Min lunch
 
Dricker barndryck, mums!

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Då får du ledig långhelg. Här idag minus 18 grader och jag kan ej påstå, att jag längtar ut. Ha en bra da. Kram.

Svar: Stackars er! hoppas ni får bättre väder snart. Nja någon långhelg för mig blir det inte, jag jobbart imorgon (fredag) Kram
None None

2013-03-14 kl. 07:44:52
Anonym

Hej Emma ,du verkar ha det toppen,äter ute ofta med din familj eller med dna vänner.Vad gör du mer än tar hand om gossen? Vi unnar dig av hela vårt hjärta att få njuta av detta år. kram till dig. Egen bil har du med ,är bensinen billig där? Charlotte o Lars


Svar: Tack så mycket! Mer än att ta hand om pojken så är jag med mina vänner eller med värdfamiljen, shoppar och äter ute i princip haha. Bensin och diesel är otroligt billigt, det är lite under halva priset här jämfört med Sverige. Ca 7kr/liter
None None

2013-03-15 kl. 15:17:40
Anonym

Fortsätt på samma vis.Kallt här ingen vår alls på väg Kram Charlotte

2013-03-20 kl. 16:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback