2013-03-08 | 03:56:59

Trolldegsmästare

Idag var lilleman ledig från skolan då skolan nu i två dagar har "Parent/Teacher Day". Detta innebär att alla barn är hemma från skolan och föräldrarna hart kvartssamtal med lärarna. Så idag fick jag och lilleman vara tillsammans hela dagen igen och vi passade på att träffa min Franska väninna Laureline och åt lunch på en av lillemans favoritrestauranger "Pei Wei", en japansk restaurang. Sedan åkte vi hem och fortsatte med trolldegen från igår och lagade sedan middag. Dagarna bara flyter på än så länge. På lördag kommer min vännina Emelie hit från Silver Spring så imorgon blir det lite förberedelser inför det! Kul!
 
 
Min lunch
 
Min snygga trolldegsgubbe 
Lillemans söta hund!
 
 
 
 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Vilka konstverk! Benjamin duktig. Hälsa honom det.

2013-03-08 kl. 13:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback