2014-04-09 | 01:22:45

Vännen och jag i New York

 
Superdåligt väder och det var hemskt att köra men vi klarade det! Hade en härlig helg med vännerna! Inlägget kom en vecka sent men lika roligt var det för det :)
 

Kommentarer;
Birgitta Grefberg

Roligt för er att tiden blev rolig och att den långa bilresan gick bra.

2014-04-10 kl. 08:14:43
Birgitta Grefberg

Så roligt för dig med Sverigebesök. Säkert trevligt trots vädret och strapatser.

2014-04-14 kl. 15:44:37
Emma

Hej, jag tar studenten till våren och är väldigt sugen på att pröva mina vingar för ett år som au pair i USA. Men rädslan finns ju där också såklart... Ett år är trots allt en ganska så lång tid! Men min största rädsla är att inte få några vänner och reser man dit själv som au pair så är ju vänner livsviktigt för de är ju det enda man har och familjen man flyttar in hos.. Så jag tänkte höra vad du har för erfarenheter? Ska man våga ta det stora steget ut i världen? En skrämmande men ganska härlig tanke tycker jag!! :) jätte tacksam om du orkar ta tid och svara :-)

2014-12-28 kl. 16:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback